Oulu

Myyntivauhdittajat Oy

 

Myyntivauhdittajat Oy

Myyntivauhdittajat on myynnin kasvutoimisto. Olemme erikoistuneet laadukkaiden B2B tapaamisten buukkaamiseen päämiestemme myyjille. Autamme asiakasyrityksiämme kasvattamaan myyntiään konkreettisesti ja mitattavasti.  Olemme vakaalla kasvu-uralla ja taloudellisesti hyvässä kondiksessa. Luottoluokituksemme on korkein AAA.

Vuoden 2021 kasvutavoitteiden saavuttamiseksi rekrytoimme

Assistentin


mahdollistamaan kasvumme ja tekemään itsestään korvaamattoman osan työyhteisöämme

Työnkuva on selkeä ja samalla moninainen. Kokoisessamme yrityksessä ei oli tiukkoja siiloja, joten työnkuva sisältää kattavasti assistentin tehtäviä. Kuitenkin siten että on olemassa päätoimenkuva ja selkeitä tehtäväkokonaisuuksia. Lähimpänä jokapäiväistä työnkuvaa on myynti- ja projektiassistentin tehtävät. 

Keskeisimmät vastuualueet

  • Myynnin tuki
  • Buukkauksen ja valmennusten palvelutuotannon tuki.
  • Johdon tuki: yrityksen arki ja lankojen käsissä sekä toimitusjohtajan pöydän "tyhjänä" pitäminen kuten matkalaskut, majoitusvaraukset ja se mitä pk-yrityksen arki pitää sisällään.
  • Myynnin tuki: tarjousten ja sopimusten laadinta, asiakaspalvelu ja somen hallinta osaamisen mukaan.
  • Henkilöstöhallinnon tuki: rekryilmoitukset, työhaastattelujen sopiminen, työsopimusten tekeminen, palkkatietojen toimitus tilitoimistoon yms.
  • Työnkuvasi on moninainen, mutta selkeästi jäsennelty kokonaisuuksiksi sisältäen rutiineja, mutta sivussa myös mielenkiintoisia yritystä eteenpäin vieviä tehtäviä, joissa saa käyttää luovaa puolta. Työn voi tehdä suurelta osin etänä, edellyttäen kuitenkin säännöllistä toimistolla työskentelyn mahdollisuutta. Toimarin työ on meillä huolehtia siitä, että firmassa on töitä. Tuotannon porukka tekee niitä. Johdon tukena tehtäväsi on varmistaa, että työsi lopputuloksena he voivat keskittyä töihinsä häiriöttä ja ilman turhaa ”säätöä”.

Odotamme paljon

  • Asenne, asenne ja asenne. Olet siis aloitteellinen ja aktiivinen kaikessa: kommunikointi, selvittäminen ja asioiden valmiiksi saaminen tuottavasti, aikataulussaan ja kokonaisuus huomioiden. Sinulla asiat tapahtuvat maaliin asti mieluummin tänään kuin ”sitten joskus”.
  • Järjestelmällinen työskentelyote: osaat nähdä ja hahmottaa kokonaisuuden, asettaa asiat tärkeysjärjestykseen, aloittaa säpäkästi ja saattaa hommat jämäkästi maaliin.
  • Hyvät tietotekniset taidot, varsinkin toimisto-ohjelmat ja erityisesti Excel jonka erinomainen hallinta on työssä onnistumisen kannalta ratkaisevaa.
  • Eduksi laskemme CRM-järjestelmien ja kohderyhmien rakennustyökalujen käyttökokemuksen.
  • Ajokorttti on välttämätön. Oman auton ajoittainen käyttömahdollisuus on etu.
  • Vakaa elämäntilanne joka mahdollistaa kokopäivätyön Oulun toimistolla ja keskittymisen työhön täysipainoisesti.
  • Paljon arkijärkeä.


Ja tarjoamme varmuudella työpaikkana enemmän

  • Halu luoda kokoaikaisen, vakituisen työsuhteen omilla näytöilläsi.
  • Selkeän työnkuvan, paljon mahdollisuuksia vaikuttaa työtapoihin ja viedä omalla osaamisella yritystä eteenpäin. Kun näet asian, joka voidaan tehdään järkevämmin, sinulla on oikeus ja velvollisuus esittää ideasi.
  • Reilun palkan. Esitäthän jo nyt palkkatoiveesi Kaupallinen tuottaja -jakson jälkeiselle ajalle.
  • Monipuolisen, mutta selkeästi jäsennellyn työnkuvan.
  • Kunnolliset työvälineet
  • Etätyömahdollisuuden
  • Poikkeuksellisen selkeästi konseptoidun toiminnan.
  • Mahdollisuuksia vaikuttaa työnkuvan kehittymiseen.
  • Paljon mahdollisuuksia kehittyä ammatillisesti työn kautta ja sitä myötä edetä vastuullisempiin saappaisiin kasvun myötä.


Kuten kaikesta henkii, haemme ennen kaikkea oikealla orientaatiolla olevaa, assistentin ammatilliset perustaidot hyvin hallitsevaa ja yrityksemme kulttuuriin sopivaa tyyppiä. Kaikissa tehtävissä riittää assistenttitason perusosaaminen.  

Tarve työnkuvalle on akuutti, joten oikean tyypin löytyessä nappaamme nopeasti kiinni ja kutsumme keskustelemaan henkilökohtaisesti. Täytä siis hakemuksesi saman tien.

Tiedustelut: Tiedusteluihin rekrytoinnista ja koulutuksesta vastaa Joanna Turunen (joanna.turunen@brande.fi). Tiedusteluihin työnkuvasta vastaa Kari Kaisto, p. 08 613 8991.

Paikkaa haetaan Kaupallinen tuottaja -rekrykoulutuksen kautta: hyödynnä monipuolinen koulutus ja rakenna itsellesi työpaikka kolmen kuukauden koulutusjakson aikana. Hae mukaan koulutukseen 23.11. mennessä täyttämällä TE-toimiston sähköinen hakulomake (avoimet työvoimakoulutukset > kaupallinen tuottaja) sekä lähetä CV ja tieto sinua kiinnostavista yrityksistä osoitteeseen rekrytointi@brande.fi.